Πρόβλημα με τηλέφωνο
Γεια σας 🙂
Όταν μια τηλεφωνική γραμμή έχει πρόβλημα, υπάρχει πιθανότητα να φταίει το ρούτερ;
Αν όχι,τι άλλο μπορεί να είναι;
Συγκεκριμένα πότε έχω σταθερό και πότε “νεκρώνει” .
Όταν το ανοιγοκλείνω από τον διακόπτη του ρούτερ όμως επανέρχεται.
Κάποιες φορές βέβαια επανέρχεται και μόνο του χωρίς να κάνω κάτι.
Έλεγξα τα καλώδια της τηλεφωνικής συσκευής και είναι εντάξει.
Τηλεφώνησα στην εταιρία και σχεδόν 2 βδομάδες τώρα λύνεται το ζήτημα και λύνεται το ζήτημα μου λένε.
Μου είπαν ότι έλεγξαν τους βρόγχους και καθετι που μπορούσαν να ελέγξουν από πλευράς τους.
Έφτασα μέχρι και σε σημείο να τους απειλήσω ότι θα φύγω και τότε μου είπαν απλά “θα σας στείλουμε νέο ρούτερ γιατί μάλλον αυτό φταίει”.
Τι εννοούν με το “μάλλον”;
Υπάρχει όντως τέτοια πιθανοτητα ή μήπως απλά τώρα μαθαίνουν και αυτοί πως να λύνουν ζητήματα;
dedukos
28 Ιανουαρίου 2014 @ 16:48
γιατί να φταίει το router ; το τηλέφωνο σου δεν το έχει συνδεδεμένο στο φίλτρο τηλεφώνου ; όταν νεκρώνει, δοκίμασε να το συνδέσεις κατευθείαν με την πρίζα (που υπάρχει στο τύχω, αποσυνδέοντας το router κτλπ) για να δεις αν φταίει η γραμμή ή όχι.
Kapos
29 Ιανουαρίου 2014 @ 20:23
Η σύνδεση μου είναι ****(αν θέλετε δείξτε ή αν θέλετε αποκρύψτε την εταιρία) kai μόνο μέσω ρούτερ μπορεί να συνδέεται το τηλέφωνο και όχι απ’ευθείας με την πρίζα.
Και αν και πέρασαν 2 βδομάδες από την ερώτηση μου εδώ στο asking και ενώ το θέμα τότε είχε λυθεί και τελικά ήταν δικό τους το πρόβλημα,μόλις χθες ξαναπροέκυψε και αυτή την φορά,μου λένε πως φταίει το μήκος του καλωδίου επειδή είναι 3 μέτρα!!!! 3χρόνια τώρα που είμαι σε αυτούς,πρόβλημα δεν προέκυψε και ξαφνικά τους φταίνε μια η τηλεφωνική μου συσκευή,μια το ρούτερ μου και τώρα το 3μέτρο καλώδιο!
Και έτσι καταλήγω στο συμπέρασμα πως και οι τεχνικοί της εταιρίας μάλλον τώρα αρχίζουν να μαθαίνουν και δεν ξέρουν την τύφλα τους!
egnian
30 Ιανουαρίου 2014 @ 05:27
καλημερα.
Απεκρυψα την εταιρια για ευνοητους λογους.
Δεν ξερω τι μπορει να φταιει αλλα εφοσον ο παροχος σου δεν σε σεβεται, μπορεις να πας σε αλλον. Ειναι παρα πολυ απλο και στη χειροτερη περιπτωση θα μεινεις μονο μερικες ωρες χωρις τηλεφωνο & ιντερνετ.
Στα θετικα, ο καινουργιος εξοπλισμος που θα παρεις δωρεαν.
Kapos
30 Ιανουαρίου 2014 @ 10:46
Καλημέρα και από ‘μένα.
Ειλικρινά έχω αρχίσει να “ξεψυρίζω” τις εταιρίες μία μία, για να βρω ένα καλό πακέτο και σωστή εξυπηρέτηση.
Απλά από τα όσα διαβάζω μέσω ίντερνετ, δυσκολεύομαι να καταλάβω ποια από όλες τους εξυπηρετει καλύτερα τους πελάτες της.
Πολύς κόσμος λέει διάφορα για την κάθεμία ξεχωριστά και δεν μπορεί κανείς να είναι σίγουρος τι να πιστέψει.
Σας ευχαριστώ
egnian
1 Φεβρουαρίου 2014 @ 14:14
αν θες μπορω να σου στειλω την αγαπημενη μου εταιρια με προσωπικο μηνυμα για να την εχεις στα υποψην σου.
Για σιγουρια, μπορεις να ρωτησεις τους γειτονες να σου πουν εμπειριες και τυχον προβληματα απο τον παροχο τους ωστε να εχεις μια ιδεα για το τι “επικρατει” στην περιοχη σου πριν κατασταλαξεις καπου.
καλο σαββατοκυριακο!
Kapos
3 Φεβρουαρίου 2014 @ 12:03
Καλημέρα.
Ελπίζω να είχατε καλό Σ/Κ 🙂
Εμένα μια χαρά μου πήγε,είχα και τηλέφωνο,αφού με είχαν πάρει να με ενημερώσουν ότι μου έφτιαξαν την βλάβη.
Σήμερα όμως η βλάβη είναι και πάλι εδώ!
Κι επειδή βαρέθηκα να ασχολούμαι μαζί τους και να πρήζω και εσάς που δεν μου φταίτε σε κάτι, αν σου είναι εύκολο ναι, στείλε μου προσωπικό μήνυμα στο mail μου (αν δεν κάνω λάθος εμφανίζεται σε εσάς επειδή είστε συντονιστές,έτσι; Αλλιώς αν είναι, πείτε μου να το γράψω και να το αποκρύψετε).
Και πάλι ευχαριστώ 🙂