Εξυπηρέτηση πελατών

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι ο καθρέφτης κάθε επιχείρησης. Εταιρία που επενδύει στην εξυπηρέτηση των πελατών της, επενδύει στους ίδιους τους πελάτες. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, καθώς αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Άλλωστε, κανείς δεν θέλει να μείνει χωρίς Internet στις μέρες μας.
Είναι σημαντικό να αναφέρουμε, πως η τεχνική υποστήριξη αποτελεί διαφορετικό τμήμα από αυτό της εξυπηρέτησης πελατών. Τα τεχνικά προβλήματα αφορούν συνήθως τη σταθερή τηλεφωνία, το κινητό, το Internet, το Wi-Fi, τη σύνδεση του router, την τηλεόραση ή ακόμα και την εφαρμογή κάθε εταιρείας. Για οποιοδήποτε, τεχνικής φύσης, πρόβλημα προκύψει με τη σύνδεσή σου, οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών σε εξυπηρετούν με διάφορους τρόπους. Πάμε να τους δούμε

Εξυπηρέτηση πελατών Cosmote

  • Τηλέφωνο
    H επικοινωνία με την τεχνική υποστήριξη της Cosmote λειτουργεί 24/7, είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής της. Η τηλεφωνική επικοινωνία προσφέρει εξυπηρέτηση οικιακών πελατών σταθερής, κινητής και COSMOTE TV, COSMOTE Home SIM και One Phone, αλλά και εταιρικών πελατών. Οι τελευταίοι συνδέονται με εκπρόσωπο εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών, ο οποίος θα χειριστεί γρήγορα και αποτελεσματικά οποιοδήποτε αίτημα. Η αναμονή, συνήθως, ξεπερνά τα πέντε λεπτά.Η χρέωση είναι δωρεάν από σταθερό, ενώ από κινητό υπάρχει χρέωση 0,19€ ανά κλήση ανεξαρτήτως διάρκειας. Από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο άλλου παρόχου ορίζεται σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου. Για κλήσεις από το εξωτερικό υπάρχει άλλο τηλέφωνο επικοινωνίας, με χρέωση η οποία ορίζεται σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου για κλήσεις εξωτερικού.
  • Online Chat
    Αν η γραπτή επικοινωνία είναι περισσότερο βολική, τότε στην ιστοσελίδα www.mycosmote.gr ή στην εφαρμογή My Cosmote. Στην υποστήριξη που βρίσκεται στο Μενού, θα βρεις o ψηφιακός προσωπικός βοηθός θα σε καλωσορίσει και θα σε παραπέμψει σε έναν εκπρόσωπο, για να συνομιλήσει γραπτώς μαζί σου. Αν συνδεθείς από το κινητό σου στην εφαρμογή My Cosmote App, τότε θα βρεις καθοδήγηση στο chat βήμα βήμα, τόσο από τον προσωπικό βοηθό, όσο και από εκπρόσωπο.
  • Video Call στη νοηματική
    Αν επικοινωνείς στη νοηματική γλώσσα και χρειάζεσαι τεχνική υποστήριξη, τότε, η νέα διαδραστική υπηρεσία Video Call στη νοηματική είναι για ‘σένα. Με τη συμπλήρωση της φόρμας επικοινωνίας μπορείς να συνομιλήσεις στη νοηματική με έναν εκπρόσωπο, από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-15:00. Βεβαιώσου, ότι το μικρόφωνο και η κάμερα λειτουργούν σωστά στη συσκευή σου.
    Messenger
    Η Cosmote διαθέτει messenger στη σελίδα της στο Facebook, όμως, η απόκριση δεν είναι άμεση ούτε αυτοματοποιημένη, όπως συμβαίνει με άλλους παρόχους.
    Υπηρεσία Call Me back
    Με τη λειτουργία Call me back, απλώς πληκτρολογείς το τηλέφωνο που επιθυμείς και ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπος επικοινωνεί μαζί σου.

Εξυπηρέτηση πελατών HCN

  • Τηλέφωνο
    Η HCN σου παρέχει τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, από Δευτέρα έως Παρασκευή, στο σταθερό τηλέφωνο της εταιρείας που θα βρεις στην ιστοσελίδα τους. Επειδή είναι σταθερό το τηλέφωνο της εταιρείας, η χρέωση αλλάζει βάσει του παρόχου στον οποίο είσαι. Αν δεν απαντήσουν, μπορείς να αφήσεις ηχητικό μήνυμα και θα σε καλέσει ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπος.
  • Online
    Μπορείς, επίσης, να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα της ή να στείλεις email. Το αρμόδιο τμήμα θα επικοινωνήσει μαζί σου σύντομα.
  • Messenger
    Επιπλέον τρόπος επικοινωνίας είναι μέσω του Messenger, στη σελίδα της στο Facebook.

Εξυπηρέτηση πελατών Inalan

H Inalan, αν και είναι νέα εταιρία, η υποστήριξή της δεν υπολείπεται των άλλων παρόχων.

  • Τηλέφωνο
    Η Inalan παρέχει τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο σταθερό της νούμερο, από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 07:00-23:00, με χρέωση, όπως αυτή καθορίζεται από τον πάροχό σου προς σταθερά.
  • Website
    Στην ιστοσελίδα της θα βρεις φόρμα επικοινωνίας, στην οποία συμπληρώνεις τα στοιχεία σου και επικοινωνούν μαζί σου από την εταιρεία.
  • Messenger
    Αν είσαι χρήστης του Facebook, θα σε εξυπηρετήσουν μέσω του Messenger, που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα, άμεσα.
  • Fax
    Τέλος, αν χρησιμοποιείς Fax, διαθέτουν και αυτή την επιλογή.

Εξυπηρέτηση πελατών Nova-Forthnet

  • Τηλέφωνο
    Για τεχνική υποστήριξη υπηρεσιών τηλεφωνίας και Internet και αναγγελία βλαβών όλο το 24ωρο, μπορείς να καλείς στο 13731, χωρίς χρέωση από κινητό και σταθερό Ελλάδας.
  • Messenger
    Επίσης, σε τεχνικά ζητήματα μπορούν να βοηθήσει η ομάδα των social media στο messenger στη σελίδα της Nova στο Facebook από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00-22:00 και τα Σαββατοκύριακα και αργίες 14:00-22:00.
  • Online
    Τέλος, μπορείς να εξυπηρετηθείς από το online chat που υπάρχει στις ιστοσελίδες, nova.gr και myaccount.nova.gr.

Εξυπηρέτηση πελατών Vodafone

  • Τηλέφωνο
    Για τεχνική υποστήριξη από τη Vodafone, μπορείς να καλέσεις χωρίς χρέωση από σταθερό και κινητό οποιουδήποτε παρόχου, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
  • Live Chat
    Για την άμεση εξυπηρέτησή σου, χωρίς να χρειάζεται να καλέσεις, επισκέψου την ιστοσελίδα της Vodafone. Εκεί, θα βρεις ερωτήσεις και απαντήσεις για κάθε πιθανό πρόβλημα που χρήζει επίλυσης. Αν δεν σε καλύψουν οι ερωταπαντήσεις, μπορείς να επικοινωνήσεις, μέσω του Live Chat, για το θέμα για το οποίο θέλεις να εξυπηρετηθείς και δρομολογείσαι άμεσα σε εξειδικευμένο εκπρόσωπο. Ο ψηφιακός σου βοηθός, TOBi, θα σε βοηθήσει να λύσεις τις απορίες σου. Ωστόσο, αν χρειαστεί, θα σε συνδέσει αυτομάτως σε εκπρόσωπο για να συνεχίσεις τη συνομιλία μαζί του.Μέσα από την εφαρμογή My Vodafone από το κινητό σου, μπορείς να συνομιλήσεις σε ζωντανό χρόνο με εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών.
  • Messenger Bot
    Κλείσε ραντεβού από το facebook του καταστήματος της περιοχής σου. Οι απαντήσεις είναι αυτοματοποιημένες
  • Ομάδα Ready
    Η εξειδικευμένη ομάδα τεχνικών της Vodafone βρίσκεται σε κάθε φυσικό κατάστημα, με την ταμπέλα #ομάδαReady και είναι έτοιμοι να σε βοηθήσουν σε ό,τι χρειαστείς για το smartphone, το tablet, το σπίτι, ακόμα και την επιχείρησή σου.

Μια άλλη υπηρεσία που παρέχεται είναι το Virtual Support, 24 ώρες το 24ωρο, με τη χρήση εργαλείων Augmented Reality. Ο ειδικός τεχνολογίας της #ομάδαReady θα σε καθοδηγήσει στο να λύσεις το πρόβλημά σου.

Εξυπηρέτηση πελατών Wind

  • Online
    Στην ιστοσελίδα της Wind, στην Τεχνική Υποστήριξη, θα βρεις πληθώρα πιθανών θεμάτων που αφορούν το σταθερό, το Internet και το router, με λεπτομερή καθοδήγηση και συμβουλές, ώστε να επιλύσεις άμεσα το πρόβλημα που προκύπτει.
  • Τηλέφωνο
    Αν, παρ’ όλα αυτά επιθυμείς να συνδεθείς με εκπρόσωπο της εταιρείας, η Wind με τη σειρά της παρέχει φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα της, λειτουργία Call Me Back. Η Τεχνική Ομάδα WIND είναι διαθέσιμη 24/7, τηλεφωνικώς και χωρίς χρέωση, για οποιοδήποτε τεχνικό θέμα ή βλάβη με το σταθερό & Internet, την τηλεόραση και το κινητό.
  • Messenger
    Άλλοι άμεσος τρόπος επικοινωνίας είναι το Messenger, για όσους προτιμούν τον γραπτό λόγο. Το παράθυρο του Messenger εμφανίζεται, τόσο στη σελίδα της Wind στο Facebook όσο και από την ιστοσελίδα της Wind. Τα αυτόματα μηνύματα που εμφανίζονται από τον ψηφιακό οδηγό σε καθοδηγούν βήμα βήμα, ώστε να εξυπηρετηθείς άμεσα. Αν χρειαστεί και εδώ, σε συνδέουν με τεχνικό.

Συνοψίζοντας
Όποιος και αν είναι ο τρόπος επικοινωνίας που σου ταιριάζει περισσότερο, είτε μέσω μηνυμάτων είτε προφορικώς με κάποιον εξειδικευμένο τεχνικό, οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών φροντίζουν, ώστε συμβάλλουν στη δημιουργία ευχαριστημένων πελατών και να υποστηρίξουν άμεσα, αποτελεσματικά και με ευγένεια τις καθημερινές απαιτήσεις τους σπιτιού σου ή της επιχείρησής σου.

Στέλλα Ατλαμάζογλου

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.