1 Comment

  1. Αννα Καρτσογλου
    26 Απριλίου, 2022 @ 6:33 πμ

    Το Μεγάλο Σάββατο μου κλέψαν το καινούριο μου και ακριβό κινητο και η μαραθώνια επικοινωνία που ακολούθησε με 4 διαφορετικούς υπαλλήλους του 13888 έκανε την αναστάτωση της απώλειας να ξεχαστεί καθώς βρέθηκα σε μια απαράμιλλη σύγχυση , όπου οι πληροφορίες του ενός υπαλλήλου να αποδεικνύονται ανεπαρκείς ή αναληθείς (για να μην εκφραστώ χειρότερα)από τον επόμενο. Δεν έχω κανένα κουράγιο πλέον να αναφερθώ σε λεπτομέρειες αυτής της απρόσφορης επικοινωνίας , το μόνο που έχω να καταθέσω εν μέσω εξέλιξης του προβλήματος μου καθώς θα λυθεί τις επόμενες μέρες φαντάζομαι , στρεφομενη σε κατάστημα Γερμανού , είναι ότι ούτε υπεύθυνος επικοινώνησε μαζί μου όπως μου είπε ο υπαλληλος ότι θα γινόταν , ούτε κάρτα sim έχω και δεν πρόκειται να αποκτήσω άμεσα , καθώς από ότι κατάλαβα χρειάζονται τουλάχιστον 24 ώρες να παρέλθουν για να καταργηθεί μια λανθασμένη ενέργεια για να την ακολουθήσει το δεσμευτικό 24ωρο της επόμενης λανθασμένης ενέργειας και πάει λέγοντας . Η αλλαγή παρόχου είναι η μόνη σκέψη που μπορεί να με παρηγορήσει αυτή τη στιγμή και μακάρι να υπήρχε τρόπος να ζητήσω αποζημίωση για αυτό τον εμπαιγμό που ζω τα τελευταία 24ωρα από την εταιρία σας. Υποτίθεται ότι οι συνομιλίες καταγράφονται, αν δεν είναι ψέμα και αυτό, ανατρέξτε για του λόγου το αληθές .